Oddelki

Splošni pogoji spletne trgovine Papirnica in Knjigarna

 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji nakupov v spletni trgovini Papirnica in Knjigarna, ki jo upravlja družba VITIN STORITVE d.o.o. (nadalje: spletna trgovina, ponudnik), so sestavljeni v skladu z mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje, Direktiv EU ter zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika oziroma kupca ter poslovni odnos med njim in ponudnikom.

Način uporabe internet trgovine

Ob vstopu na spletne stran spletne trgovine ste kot uporabnik anonimni. Dokler se ne prijavite v sistem z uporabo modula Prijava lahko uporabljate vse funkcije spletne trgovine, razen:

  • Potrditev naročila (za izvedbo nakupa so potrebni uporabnikovi osebni podatki),
  • Pregled preteklih naročil (naročila so vezana na uporabnika),
  • Pregled in spreminjanje osebnih podatkov uporabnika.

Klik na gumb "Prijava " na prvi strani spletne trgovine vam izpiše obrazec za vpis vašega uporabniškega imena in gesla, ki ste ga izbrali ob registraciji. Če še niste registrirani, izberete funkcijo »REGISTRIRAJTE SE« in sledite navodilom. Vnos obveznih podatkov omogoča uspešno prijavo.

Po prijavi in končanem izboru izdelkov v košarici s klikom na gumb »Košarica« pričnete s postopkom naročila. Med postopkom naročila bodite posebej pozorni na podatke o naslovu za dostavo in vrsti plačila.

Vaša dosedanja naročila, njihovo stanje, osebne in druge podatke, si lahko ogledate v rubriki »Vaš račun«

Sprejem naročila in vzpostavitev pogodbenega razmerja

Po zaključenem postopku naročila s strani kupca, spletna trgovina preveri razpoložljivost in dobavljivost naročenih izdelkov ter vrsto in način plačila. Smatra se, da je ponudnik sprejel naročilo in s tem vzpostavil zavezujoč kupoprodajni pogodbeni odnos skladno s temi splošnimi pogoji, ko kupcu pošlje potrditveno sporočilo »naročilo v pripravi«. Po prejemu takšnega sporočila ima kupec možnost takoj oz. najkasneje v 1 uri odstopiti od nakupa brez dodatnih stroškov. V primeru, da je kupec zamudil rok za odstop in so bili naročeni izdelki že odposlani, kupec nosi stroške skladno z določili »Odstop od pogodbe« teh splošnih pogojev.

Veljavnost ponudbe

Naročanje preko spletne trgovine je možno za rezidente EU (osebe, ki imajo na območju EU stalno bivališče).

Cene

Iz spletne trgovine izhajajoče cene blaga so hkrati tudi redne cene le-tega, razen če je izrecno napisano drugače. Vse spletne cene so izražene v EUR (€) in dokončne. Ponudnik je zavezanec za DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Popusti se obračunavajo od skupne vrednosti izdelkov. Izjema so izdelki označeni z "Ugodno" ali "Znižano".

Najmanjši znesek nakupa je 10,00 €.

Način plačila in plačilni pogoji

  • Po povzetju; plačilo po povzetju pomeni plačilo s plačilnim nalogom UPN, ki je priložen vsaki pošiljki in se ga poravna dostavni službi to je Pošti Slovenije. Plačilo z nalogom UPN se smatra kot negotovinsko plačilo.
  • S plačilnimi karticami; velja samo za plačila z:

-          EUROCARD MASTERCARD kartico

-          AMEX American Express kartico

-          VISA kartico

Plačilo s kreditno kartico se izvede prek ponudnika plačilnih storitev PayPal in se ne smatra kot gotovinsko plačilo.

  • Plačilo s PayPal  
  • Plačilo po predračunu z nakazilom na račun ponudnika

Kupec po opravljeni storitvi prejme račun v elektronski obliki, po pošti pa tudi originalni izvod.

Pomembno:

Pri plačilu s kreditno kartico mora biti PLAČNIK ista oseba kot je lastnik plačilne kartice. Ob oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Način in čas dostave blaga

Čas dostave je odvisen od načina dostave blaga in časa naročila.

Vsa naročila sprejeta do 10. ure med delovnimi dnevi bodo obdelana še isti dan. Če je blago, ki ga kupec naroča tudi na zalogi, mu bo dobavljeno najkasneje v roku do 5 delovnih dni.

  1. Za naročila, ki so opravljena med 14.00 in 24.00 uro, se šteje, da so opravljena ob 7.00 uri naslednjega dne.
  2. Za naročila, ki so opravljena med 00.00 in 7.00 uro, se šteje, da so opravljena ob 7.00 uri istega dne.
  3. Za naročila, ki so opravljena v soboto, nedeljo ali med prazniki, se šteje, da so bila opravljena ob 7.00 uri prvega naslednjega delovnega dne.

Spletna trgovina  si bo prizadevala, da bo blago kupcu dostavljeno v navedenih rokih, vendar ne odgovarja za zamudo pri dostavi, nastalo zaradi okoliščin na strani dostavljalca.

Stroški dostave

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk blaga naročenega preko spletne trgovine je Pošta Slovenije.

Za vrednost naročila:

do 50,00 EUR stroški dostave bremenijo kupca in znašajo 3,41 EUR,

nad 50,00 EUR pa stroške dostave krije ponudnik.

Cene ne vsebujejo DDV.

Pri varianti naročila blaga po POVZETJU plača kupec kupnino dostavljavcu Pošti Slovenije, hkrati pa mora dostavljalcu Pošti Slovenije za posredovanje plačila plačati še provizijo plačilnega prometa po ceniku Pošte Slovenije.

Izjema so izdelki, ki presegajo običajno težo oz. volumen. O stroških dostave takšnih izdelkov boste obveščeni tako, da bo predviden strošek dostave prikazan pred potrditvijo naročila.

Odstop od pogodbe (velja za kupce fizične osebe)

Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema blaga, prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Sporočilo o odstopu lahko kupec sporoči na elektronski naslov ponudnika:

  • trgovina@papirnica-knjigarna.si

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če ga kupec odda v roku iz prejšnjega odstavka. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga, ki ga mora prodajalcu vrniti najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni obliki in originalni embalaži, razen če je blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil zato kriv kupec.

V enakem roku, kot je določen v prejšnjem odstavku, bo prodajalec kupcu vrnil tudi eventuelno plačano kupnino.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri dobavi avdio ali video posnetkov, računalniških programov, tonerjev, črnil, kartuš, če je odprl varnostni pečat in nakupu e-vsebin.

Reklamacije

Reklamacije sprejemamo:

  • pisno na naslov

Vitin storitve d.o.o.

Dolenjska cesta 21

1000 Ljubljanatore

Garancija za brezhibno delovanje stvari

Za izdelke, ki zapadejo pod garancijo (tehnični izdelki) je veljavnost garancije 1 leto.

Za tovrstne izdelke bo kupec garancijski list prejel skupaj z izdelkom.

Uveljavljanje garancije je mogoče samo z računom.

Za uveljavljanje garancije in vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja navedenega na garancijskem listu. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen k vsakemu izdelku.

Varstvo osebnih podatkov

Kupec dovoljuje ponudniku zbiranje in uporabo pridobljenih osebnih podatkov. Osebni podatki os informacije, ki vas identificirajo: Ime, priimek, elektronski naslov, naslov bivališča. Zbrani osebni podatki se uporabljajo izključno za potrebe nakupovanja v spletni trgovini.

Spletna trgovina se obvezuje, da pridobljenih podatkov ne bo posredovala tretjim osebam.

Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna skrb našega podjetja in je skladno z Evropsko zakonodajo in zakonom o varovanju osebnih podatkov. 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Upravljalec spletne trgovine, podjetje VITIN STORITVE d.o.o. stremi k najvišji možni stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov. Kljub temu pa so možne napake pri vnosu, obdelavi, vzdrževanju ali zaradi drugih vplivov. V primeru, da kupec opazi ali ocenjuje, da gre za napačne podatke, to lahko sporoči na elektronski naslov upravljalca info@papirnica-knjigarna.si.

Upravljalec spletne strani ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitne netočne informacije  in tudi ne za morebitno škodo, ki bi nastala na podlagi kakršnekoli uporabe takšnih informacij.

Opisi in slike izdelkov so simbolični, namenjeni zgolj informiranju kupca. Predvsem barve lahko odstopajo od dejanskih barvnih odtenkov izdelka. Kupec je pred uporabo dolžan sam preveriti pogoje in napotke ter navodila za uporabo. Za kakršnokoli posredno ali neposredno škodo zaradi neupoštevanja navodil, spletna trgovina ne prevzema nobene odgovornosti.

Varnost nakupovanja preko interneta

Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Komunikacija poteka po varnem SSL protokolu, s čimer so podatki, ki se v komunikaciji prenašajo, zaščiteni pred dosegom drugih uporabnikov interneta. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku ponudnika.

Pristojnost sodišča

Morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če stranki kljub temu sporazuma ne bosta mogli doseči, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče po sedežu stalnega bivališča kupca (če je fizična oseba) oz. v primeru, ko je kupec pravna oseba, po sedežu ponudnika.

Ljubljana, 13.03.2017


Akcije

Novosti

PayPal